reede, 28. juuni 2013

Uus rakett

Läinud ööl toimus tänavune NBA draft, kus Cleveland Cavaliers tegi Anthony Bennetist läbiaegade esimese kanadalase, kes draftis esimesena valitud. Esimeses ringis läks esmakordselt veel teinegi kanadalane. Kelly Olynyk sai valituks Dallas Mavericksi poolt, aga kuna Dallas üritab palgakulusid kokku hoida, et suvel vabaagentide turul meeskonda tugevdada, siis vahetati pikajuukseline keskmängija kohe ka Bostonisse Celticsisse. Ajalukku läks 2013. aasta draft ka selle poolest, et esmakordselt sai valituks iraanlane. 54. valiku Arsalan Kazemi uus kodu on Washington Wizards. Hamed Haddadi näol on muidugi üks iraanlane juba maailma tugevaimas korvpalliliigas mänginud, aga 2004. aastal praegune Phoenixi mängumees draftis valituks ei saanud. Houston Rocketsi fännid jälgisid drafti kindlasti tõsiselt unega võideldes, sest see oli nende jaoks lihtsalt sedavõrd igav. Aasta tagasi oli Rocketsil tervelt 3 esimese ringi valikut, tänavu aga mitte ühtegi. Ainsaks valikuks jäi teises ringis võetud Isaiah Canaan.

 

34-ndana valitud Canaan on 22-aastane mängujuht, kes tuleb Kentucky osariigis asuvast Murray linna ülikoolist impressiivsete numbritega. Eelmisel hooajal viskas ta 31-s mängus keskmiselt ligi 22 punkti mängus, jagas 4.3 tulemuslikku söötu ning sai kirja 1.5 vaheltlõiget. Kuigi eelmise hooaja numbrid kolmese joone tagant ei olnud kõige paremad, tabavus 37%, siis tegelikult on tegu väga võimeka kaugviskaja. Eelneval kolmel ülikooliaastal oli Canaanil kolmeste tabavusprotsent kenasti üle 40.


183 cm pikkune mängumees saabub Houstonisse väga raevukate sõnadega: "Ma olen võistleja. Ma võistlen väljakul kogu hingest ükskõik kelle vastu. Ma olen ka võitja. Ma olin kõik 4 aastat ülikoolis võidukas ja mind on õnnistatud võimega olla hea punktitooja ning ma olen ka hea liider. Ootan põnevusega, mida ma sellele meeskonnale juurde saan anda ja kuidas saan meeskonda kõige paremini aidata."

Oma NBA debüüti Rocketsi särgis peab aga Canaan pikemat aega ootama. Houstoni tiimijuht Daryl Morey on öelnud, et Canaan alustab hooaega arvatavasti D-liigas Rocketsi sõsarklubis Rio Grande Valley Vipersis.

Canaani tulek tähendab Rocketsi fännide jaoks arvatavasti teistkordset hüvastijättu Aaron Brooksiga, kes märtsikuus pärast paariaastast pausi taas meeskonnaga liitus. Lisaks Brooksile jäävad eeldatavasti lepingud pikendamata ka Carlos Delfino ning playoffides säranud Francisco Garciaga. Kõik selleks, et oleks palgaruumi vabaagentide meelitamiseks. See virrvarr saabki juba järgmisel nädalal alguse ja tundub, et Morey ootab seda aega põnevusega lausudes: "Olen enesekindel, et oleme vabaagentide jaoks 100% valmis ja saame teostada need plaanid, mis endale seadnud oleme."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar